What's Up Fresh ?

Pengikut

Wednesday, December 22, 2010

TREND MAT REMPIT KUALA LUMPUR

Aku tak suka sebenarnya nak panggil korang MAT REMPIT sebab bila orang cakap je pasal MAT REMPIT, orang akan fikir yang korang ni jahat, curi motor orang, racing sana sini, pacak sana sini. Bagi aku lah kan tak semua mat rempit tu jahat, tak semua mat rempit tu kaki "JOB"  bagi aku nama tu bagaikan satu penghinaan kepada orang yang menunggang motorsikal. Aku pun pakai motor jugak tapi aku pakai Lagenda 110ZR je lah, tak mampu nak pakai mahal mahal lagi hahaha.


ANTARA MOTOR IDAMAN MAT REMPIT

YAMAHA 125ZR

YAMAHA RXZ CATALYZER

YAMAHA 135LC

Amacam ? Jangan sangka dorang ni taste tak tinggi. Motor bawak ranggi mesti  nak YAMAHA, bila dah pakai YAMAHA, baru la nampak seperti mat-mat masyuk haha !

HELMET KEGILAAN MAT REMPIT MUDA MUDI MASA KINI

ARAI SZ-RAM3 RIPTIDE


SHOEI J-FORCE III

BELL RT

Wowow korang rasa helmet kat atas ni harga berapa ? Aku rasa harga helmet kat atas ni kalau beli cash pakai duit gaji bulan korang pun aku rasa ada yang tak cukup haha mahal weh

IDOLA PUJAAN HATI DAN JIWA RAGA MEREKA

VALENTINO ROSSI

Comfirm bernanah mata tengok awek ni kan ?

Tak semua mereka ni jahat, ada diantara mereka yang sangup bekerja lebih masa, buat 2 kerja dalam satu hari demi mencapai impian mereka. Bagi aku, aku lebih berbangga dengan mereka yang tidak melakukan kerja kotor kerana dengan titik peluh dorang, dorang mampu membeli helmet arai rm3 dengan harga RM5k, mampu beli rxz catalyzer berharga rm7k. Bagi jutawan jutawan di luar sana jumlah ni hanyalah seperti mengorek seketul taik didalam hidung, namun dengan segala usaha yang mereka tunjukkan, mereka juga merupakan orang yang berwawasan hahaha 
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment