What's Up Fresh ?

Pengikut

Tuesday, December 21, 2010

5 Daerah Lelaki Yang Digilai Wanita


5 Daerah Lelaki Yang Digilai Wanita ?
Tubuh yang menggoda bukan hanya dimiliki oleh wanita sahaja, ianya juga dimiliki oleh lelaki. Walaupun potongan badan lelaki tidak terlalu ketara seperti yang dimiliki oleh wanita, lelaki juga mampu menggoda wanita dengan tubuh berotot yang indah.

Berdasarkan kajian yang telah dilakukan oleh wanita bujang, beberapa bahagian badan lelaki menjadi kegilaan mereka.

1. BAHU LEBAR

Bahu lebar sangat disukai oleh wanita dan ianya juga dinilai kerana memiliki kekuatan besar. Lelaki berbahu lebar juga memiliki sisi maskulin yang dasyat malahan kerap dinilai lebih dewasa dalam menentukan sikap dan tindakan.

Beberapa wanita mengaku sangat ghairah apabila menyentuh dan membelai bahu berotot. Kepada lelaki, mulakkan aktiviti olahraga kerana ianya sedikit sebanyak membantu dalam membentuk otot dan melebarkan bahu.

2. BIBIR MEREKAH

Bibir memang daya tarikan luar biasa, tidak hanya kepada kaum wanita malahan kaum bibir lelaki juga menjadi perhatian kaum wanita. Dari segala bentuk bibir, wanita lebih gemar kepada bibir yang penuh dan merekah.
Jika anda inginkan bibir yang menawan seeloknya anda berhenti menghisap rokok kerana rokok menjejaskan warna pada bibir.

3. LIDAH MENGGODA

Walaupun masih diperdebatkan, lidah disebut-sebut memiliki otot paling kuat pada tubuh lelaki. Lelaki dengan lidah menggoda akan membuatkan kaum wanita semakin tergila gila dengannya
(agak agak kaum wanita tergoda tak dengan lidah yang atas ni ? )

4. PINGGUL SEKSI

Lelaki, anda perlu mengetahui bahawa pasangan anda yakni wanita kerap membandingkan pinggulnya dengan anda. Untuk mendapatkan pinggul seksi, lelaki anda digalakkan melalukan aerobik secara teratur. Fokuskan latihan pada gerakan membentuk pinggul.

5. SIX PACK

Hal ini tidak mengejutkan kerana ramai wanita yang menyukai abdomen lelaki setegap ini. Perut 6 pack menjadi idaman dan mimpi wanita. Lelaki, anda hendaklah menghindari perut buncit kerana ianya amat tidak disukai wanita muda. Untuk menghindari perut buncit anda digalakkan melakukan sit up secara teratur.

Sekian saja tips yang dapat aku kongsikan sebenarnya ada banyak lagi tapi aku malas nak cerita, korang faham sendiri lah hahaha
p/s: aku baru ada no 1 dan no 2 je hahah :D


Best Blogger Tips

6 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

six pack, bahu lebar.. hmm dh ade ciri2 tu.. tapi pinggul seksi?? ssh tu.. haha :p

perempuan said...

ye ke? aku lebih prefer lelaki badan besar walaupun tak berotot. nampak macam bodyguard gagah je. huhu. perut takda six packs takpa, yang penting tak buncit.

Fitriey Weinhofen said...

Meuz : hahaha pinggul seksi tu memang payah sikit lah wahahaha

perempuan : hahah cita rasa masing masing, aku dapat ni pun daripada survey je :D

Azyie said...

saya xrase mcm 2 pun~~

TimMie said...

saya mahu dennis oh. sekian. :p

vonWolfskin said...

x. pempuan mcm i xminat 6 pax. yg penting xboncit. sekian.

yg no 1 i loike!

Post a Comment