What's Up Fresh ?

Pengikut

Monday, December 20, 2010

Graphic Optimus Prime HD ! Gila terbaiiiiiik !





Wowowowowooooooo! serious mulut aku ternganga bila tengok wallpapers Optimus Prime ni. Dah la semua wallpapers ni High Definition. Memang hasil kerja yang terbaik pernah aku tengok !
Cerita gempak, wallpapers pun mesti gempak jugak kan ? hehe

Aku minat Optimus Prime ni dari time aku kecik lagi. Aku suka Optimus Prime je, aku tak suka yang lain dan aku tak tau kenapa hahaha :D Aku harap benda ni akan still bertahan sampai bila bila. Memori kot semua ni dari zaman kartun kartun sampai zaman moden ni haish sampai wallpapers pun HD. Aku tak dapat nak bayangkan lagi 50 tahun akan datang macam mana lah agaknya eh hahaha teknologi semakin moden so semua benda yang tak masuk akal pun boleh jadi ! :D
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment