What's Up Fresh ?

Pengikut

Thursday, December 23, 2010

Templates berwajah baru sila berikan pendapat anda

Hahaha akhirnya aku berjaya juga menukar template blogspot ini. Walaupun tak berapa nak cantik tapi aku berpuas hati sebab ni baru first time aku tukar template hahaha. Punya la lama aku nak amik masa cari coding xml ni, maklumlah aku tak berapa nak pandai lagi hehe. Aku jeles tengok blog korang semua cantik cantik dan sebab tu aku pun teringin nak tukar template aku jugak haha. Ok sekarang ni aku nak taruk gambar dekat header aku. jadi apa coding yang menyenangkan aku cari header ni ? Aku harap korang dapat membantu aku bab kata orang tua kalau ada ilmu tu jangan kedekut nak share haha jadi aku harap korang dapat tolong aku. Terima kasih daun keladi, esok lusa aku belanja makan maggie wahaha 



Best Blogger Tips

2 comments:

Anonymous said...

dah mcm template zack zukhairi jek..

Fitriey Weinhofen said...

haa yeke ? siapa dia tu ? aku pun amik dekat website je :)

Post a Comment